Termeni si Conditii

  1. Informații generale

1.1 Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, Dvs. (numit în continuare Cumpărătorul) veți deveni client al companiei ALURI VIEW S.R.L.. Prin urmare vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a finaliza comanda Dvs.

1.2 Unicul comerciant al produselor prezentate pe acest site bucuriacafelei.ro(numit în continuare Magazinul online) este ALURI VIEW S.R.L.

1.3 Informații despre companie:
ALURI VIEW S.R.L.
Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/23520/08.12.2023
Sediu social: Bucureşti Sectorul 3, Strada ION PILLAT, Nr. 2, Bloc G1, Scara 1, Etaj 5, Ap. 22
Cod Fiscal: 49251218
Tel: 0723 271 856 .
E-mail: contact@bucuriacafelei.ro

1.4 Magazinul online (bucuriacafelei.ro) va onora toate comenzile primite de la Cumpărători, în limita disponibilității și în condițiile în care au fost acceptate Termenii şi Condițiile Generale ale Contractului, care sunt obligatorii.

1.5 Cu toate că ALURI VIEW S.R.L. monitorizează cu atenție prețurile și produsele afișate pe site, aceasta își rezervă dreptul de a modifica orice preț afișat greșit din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare.ALURI VIEW S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru afișarea unor prețuri sau informații eronate datorate unor greșeli tehnice ce pot apărea pe parcursul funcționării Magazinului Online. De asemenea ALURI VIEW S.R.L. își rezervă dreptul de a retrage anumite produse din cauza unor probleme de calitate sau de altă natură ce pot apărea. Întregul conţinut al site-ului bucuriacafelei.ro este proprietatea ALURI VIEW S.R.L. şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea de către orice persoană, fără acordul ALURI VIEW S.R.L., a elementelor de grafică Web, scripturi, programe, baze de date, imagini, text, se pedepseste în conformitate cu legile în vigoare. Raportarea cazurilor încălcării drepturilor de autor se poate face la adresa contact@bucuriacafelei.ro

1.6 Modulele Cookie

Un modul cookie este un fișier mic sub formă de text special trimis de un server unui navigator web și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către navigator de fiecare dată când acesta accesează acel server. Acest text se salvează pe calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră, iar în timpul vizitelor dumneavoastră ulterioare este recuperat din acestea. ALURI VIEW S.R.L. folosește aceste module cookie pentru ca vizita dumneavoastră pe site-ul nostru să fie îmbunătățită și simplificată, pentru a activa diferite funcționalități ale site-ului, cum ar fi coșul de cumpărături și ne permit monitorizarea utilizării acestui site, dar și eficacității publicității și a altor activități online. Nu utilizăm cookie-urile pentru a stoca informații cu caracter personal sau pentru a dezvălui informații terților, ci pentru reținerea preferințelor utlizatorilor, urmărirea comportamentului utilizatorilor și pentru autentificare. Ele sunt doar texte și nu pot executa nicio operație, nu sunt viruși informatici și nici spyware. Există două feluri de module cookie: permanente (stocate sub forma unui fișier pe calculatorul sau dizpozitivul dumneavoastră mobil pentru cel mult 12 luni) și cele temporare (module cookie de sesiune; sunt stocate temporar și dispar atunci când închideți sesiunea din browser). Cookie-urile sunt folosite de serverele web pentru a putea diferenția utilizatorii și pentru a putea reacționa în funcție de acțiunile acestora în cadrul unei sesiuni formate din mai multe tranzacții separate. Ele au fost inventate pentru a se putea implementa un coș de cumpărături virtual. Cele mai multe navigatoare moderne permit utilizatorului să decidă dacă acceptă sau nu cookie-uri. Site-urilor care le sunt refuzate cookie-urile le vor lipsi însă anumite facilități, de exemplu nu se va mai putea folosi coșul de cumpărături, dacă acesta a fost implementat cu ajutorul cookie-urilor. Puteți șterge cu ușurință modulele cookie din calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil din browser. Pentru instrucțiuni despre gestionarea și ștergerea modulelor cookie, consultați meniul Help, sau Settings în browserul dumneavoastră. Trebuie să aveți în vedere faptul că dacă dezactivați modulele cookie nu veți putea profita de toate opțiunile site-ului nostru. Dacă vizitați site-ul nostru web și setările browser-ului dumneavoastră acceptă module cookie, considerăm acest lucru ca pe o acceptare a utilizării modulelor cookie de către noi. Pentru a afla mai multe detalii despre modul în care funcționează modelele cookie, vă rugăm să consultați, de exemplu www.allaboutcookies.org.

  1. Înregistrare

2.1 Plasarea unei comenzi nu necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.

  1. Cumpărare

3.1 COMANDA se refera la actiunea de a solicita produse sau servicii folosind butonul „Finalizeaza comanda” din cosul de cumparaturi.

COMENZILE plasate cu succes sunt urmate de trimiterea automata a unei notificari pe e-mail-ul CLIENTULUI. Din motive obiective, FIRMA isi rezerva dreptul de a notifica exclusiv telefonic clientul in cazul in care este necesara modificarea numarului de produse sau servicii din COMANDA. Mai departe, CLIENTUL va decide daca accepta modificarea sau anuleaza comanda, cu restituirea integrala a sumei achitate acolo unde este cazul (plata efectuata online).

Prin plasarea unei COMENZI pe SITE, clientul este de acord cu termenii si conditiile SITE-ului si se considera ca este la curent cu forma de confirmare si livrare a COMENZILOR de catre FIRMA, cat si cu termenii si conditiile.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

3.2 Modalitatile prin care puteti plasa o comanda:

Cumparatorii pot plasa comenzi prin intermadiul Magzinului Online: bucuriacafelei.ro

Telefonic

Numarul de telefon la care puteti suna pentru a face comanda este 0723 271 856

Email

Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresa contact@bucuriacafelei.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:

– numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda;

– adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul);

– numarul de telefon;

– numele produselor si cantitatile;

3.3 Comanda minima este de 3 pungi/pachete de 340 gr. sau 1 punga/pachet de 907 gr.

  1. Plata

4.1 Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se va face la livrarea produselor sau în momentul plasării comenzii, în cazul plăţii cu cardul.

4.2 Cumpărătorul va achita contravaloarea comenzii în numerar, integral, la primirea coletului, reprezentantului firmei de curierat care livrează comanda. Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăţi de la Banca Trasilvania.

4.3 În cazul în care comanda este plătită online cu cardul iar clientul cere anularea comenzii sau ALURI VIEW S.R.L. nu poate onora comanda datorită lipsei stocului sau din orice alt motiv, returnarea banilor se va efectua către client în contul din care a fost facută plata inițial.
4.4 Plata cu OP direct in contul: RO64BTRLRONCRT0CP6422401 deschis la Banca Transilvania.

  1. Livrarea

5.1 Livrarea produselor comandate va fi făcută prin intermediul companiei de curierat FAN COURIER, la adresa menționată în momentul plasării comenzii.

5.2 Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 2-5 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii.

5.3 Plata transportului este de 20 RON (TVA inclus) indiferent de cantitate  si distanta pentru zona unde compania de curierat are aria de desfasurare.

  1. Primirea comenzilor și înlocuirea produselor:

6.1 Produsele vor fi livrate de către firma de curierat la adresa menționată în comandă, între orele 09:00- 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu este preluat, personalul firmei de curierat va lăsa o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou.Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica dacă acestea sunt întotdeauna luate în considerare.

6.2 În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din cauza Cumpărătorului, costul celei de-a doua livrări va fi suportat tot de acesta.

6.3 După primirea comenzii, cumpărătorul va verifica fiecare articol conținut în colet şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe factură și comenzii plasate. În cazul în care se observă orice nereguli, cumpărătorul va contacta imediat departamentul de Relații Clienți pentru soluționarea acestora. Produsele nu pot fi verificate in momentul livrării, ci doar după efectuarea livrării de către curier la adresa menționată în momentul efectuării comenzii.

6.4  După această verificare nu vom mai putea accepta reclamații referitoare la comenzi incomplete.

6.5 În cazul în care produsele sunt avariate iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, Cumpărătorul va notifica departamentul de Relații Clienți la adresa contact@bucuriacafelei.ro  în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, ALURI VIEW S.R.L. va înlocui produsele defecte.

  1. Garantia si Returnarea produselor

Garantia cafelei comercializate este asigurata de furnizorii nostri, si este determinata de termenul de valabilitate al cafelei. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. 

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare.

Termene de garantie:
• Pentru persoane fizice garantia espressoarelor este de 24 luni.
• Pentru persoane juridice garantia espressoarelor este 12 luni.
Garantia se poate asigura in baza certificatului de garantie sau in baza facturii.

Piesele de schimb nu prezinta termene de garantie.

7.1 Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale.

7.1 Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: „produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);

7.2 Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

7.3 Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;

7.4 Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

  1. Utilizarea în siguranță a Magazinului online

8.1 Cumpărând din acest Magazin online înseamnă că Dvs. sunteți la curent și acceptați oportunitățile și restricțiile asociate utilizării internetului, în special în ceea ce priveşte performanțele tehnice și orice posibile erori. Cumpărătorii îşi asumă orice răspundere în privința comenzilor plasate şi a tranzacțiilor care presupun folosirea datelelor personale. Având în vedere cele de mai sus, vă rugăm să vă asigurați că datele Dvs. sunt controlate corespunzător.

8.2 ALURI VIEW S.R.L. nu este răspunzător pentru oricare din erorile enumerate mai jos:- posibile erori de funcționare a rețelelor de internet care pot afecta buna funcționare a Magazinului online- orice eroare survenită în orice dispozitiv de transmisie al liniilor de comunicație- pierderea oricăror documente, fie că este vorba de documente în format tipărit sau electronic, şi în special pierderea oricăror date- funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe de software- consecințele oricărei erori survenite din funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe sau a unor evenimente neprevăzute sau erori tehnice.

8.3 ALURI VIEW S.R.L. nu este răspunzător pentru cazurile de forță majoră sau evenimentele ce nu sunt sub controlul acesteia.

8.4 ALURI VIEW S.R.L. nu este răspunzător pentru orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de înregistrarea în Magazinul online, indiferent de motiv.

8.5 Cumpărătorii sunt răspunzători de protejarea datelor lor personale necesare înregistrării în Magazinul online față de terțe persoane precum și de cumpărăturile efectuate prin intermediul Magazinul online.

8.6 ALURI VIEW S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile de cumpărare precum și oferta sau orice oferte speciale ale Magazinul online, indiferent de motiv. Modificările sunt valabile începând cu data comunicării acestora pe site și prin urmare nu afectează comenzile efectuate înainte de această dată. ALURI VIEW S.R.L. nu este nevoit să ofere niciun fel de explicații suplimentare referitor la implementarea oricăror modificări, în afara celor de mai sus. În cazul în care nu sunteți de acord cu aceste condiții cu privire la posibile modificari, vă rugăm să abandonați comanda.

8.7 ALURI VIEW S.R.L. va raporta Poliției și organelor legii competente în acest sens orice tentativă de fraudă sesizată.

8.8 ALURI VIEW S.R.L. nu va fi răspunzător pentru orice fraudă comisă de către un terț în detrimentul oricărui utilizator. În cazul în care un utilizator încalcă regulamentul sub orice formă, ALURI VIEW S.R.L. va anula înregistrarea și comenzile acestuia, iar Cumpărătorul nu va avea dreptul de a contesta decizia.

8.9 ALURI VIEW S.R.L. nu își asumă nicio răspundere pentru performanța eronată rezultată din furnizarea unor date eronate în cursul procesului de achiziție.

  1. Securitatea datelor personale:

9.1 ALURI VIEW S.R.L. tratează toate datele personale primite drept confidențiale și le folosește exclusiv pentru operarea comenzilor și scopuri legate de cumpărare.

9.2 Datele personale ale Cumpărătorilor nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți, cu excepția subcontractorilor (de ordin logistic etc), necesare pentru completarea comenzii.

9.3 Gestionăm datele cu caracter personal în deplină conformitate cu dispozițiile legii nr. 677/2001, legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date. În conformitate cu legea 677/2001, informațiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date.

9.4 Prin achiziția făcută prin intermediul Magazinului online, Cumpărătorii sunt de acord că operatorului Magazinului online (ALURI VIEW S.R.L.) va gestiona datele lor cu caracter personal, în scopul finalizării comenzilor plasate utilizând Magazinul online. La cererea utilizatorului înregistrat, acesta poate primi buletine informative, cu scopul de a fi informat cu privire la produsele sau ofertele speciale. De asemenea utilizatorul se poate dezabona de la acest serviciu oricând dorește. Furnizarea acestor date se face în mod voluntar. În cazul în care nu mai doriți ca ALURI VIEW S.R.L. să folosească datele Dvs. personale pe viitor, vă rugăm să ne trimiteți o notificare în acest sens pe adresa Bucureşti Sectorul 3, Strada ION PILLAT, Nr. 2, Bloc G1, Scara 1, Etaj 5, Ap. 22 sau la contact@bucuriacafelei.ro

9.5 Puteți vedea Politica de confidențialitate și informații privind Politica externă de protejare a datelor conform noului regulament GDPR apăsând click pe link-ul următor:

  1. Reglementările legale pentru soluționarea oricăror reclamații:

10.1 www.anpc.ro

10.2 Orice reclamații din partea Cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa contact@bucuriacafelei.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.

10.3 Soluționarea Litigiilor Online (SOL). Conform directivei 524/2013 punem la dispozitia consumatorilor paltforma ec.europa.eu/consumers/odr/ inființată de Comisia Europeana pentru a soluționa pe care amiabilă disputele între consumator și comerciant.

În prezent această platformă nu are entități pentru soluționarea litigiilor din anumite sectoare de activitate din mai multe tări din Uniunea Europeana printre care și România.